Hotelové podnikání v Praze. Jak sestavit plán?

Nákup hotelu v turistické destinaci, Praze, dokonce i s malým počtem pokojů s kompletní občanskou vybaveností, vám poskytne dobrý výnos. Náklady na hotel v Praze se pohybují od 2,5 milionů korun až po 20 milionů eur., a existuje vždy možnost nájmu (bez/za odstupné) komerčních prostor. 

Stojí za zmínku, že není snadné najít výhodné a zajímavé příležitosti. Majitelé hotelů obvykle uzavírají mimořádné smlouvy, proto doporučujeme, abyste se obrátili na specialisty trhu nemovitostí.

S čím začít?
1. Financování. 
Doporučujeme rozhodnout, kolik peněz jste připraveni investovat, a jakou část financí bude tvořit půjčka?

2. Typy hotelů. 
Výše požadovaných finančních prostředků závisí spíše na výběru typu hotelu. 
- Hotely 
- Business-hotely 
- Apartmány
- Hostely
- Mini-hotely (rodinný penzion)
- Lázeňské hotely 
- Multifunkční domy.

3. Ubytovací nemovitost nebo již funkční hotel. Nákup / pronájem ready-made podnikání za odstupné bude stát víc, ale ušetří čas a možná i nervy.

4. Lokalita
Jedná se o dobré obsazenosti, vynikající dopravní dostupnosti do centra města, stejně jako nádraží / letiště jsou důležité. K dispozici je hodnocení oblíbených lokalit turistů. V Praze to je Staré město, Malá strana, Hradčany a Pražský hrad, Josefov, Václavské náměstí.

5. Podrobný výpočet. 
Doporučujeme konzultovat s odborníky, kteří dělají výzkum obsazenosti a vývoje vybraného objektu, stejně jako vzít do týmu manažera se zkušenostmi, který bude znát specifiku a pomůže vám s organizací. Hotelové podnikání vyžaduje pravidelné výdaje a čas: například platby za služby, mzdy pro pracovníků, výměnu nádobí a ložního prádla, údržbu, bezpečnost, drobné opravy apod. Zřízení restaurace je samostatná položka výdajů.

6. Stav nemovitosti. 
Hlavní město České republiky je město kouzelných uliček a historických budov. Mnoho turistů si vybere ubytování v neobyčejných starých domech, které jsou rekonstruované. Doporučujeme být opatrní a vybrat si objekt v dobrém stavu, abyste se v budoucnu vyhnuli nepředvídatelným nákladům, neboť rekonstruování nemovitosti vyžaduje více počátečních investic.

7. Finanční záznamy, účetnictví, dostupnost smluv. Doporučujeme brat na tento bod velký ohled, abyste se vyhnuli problémům a soudním sporům. Zde je profesionální rada potřeba.

8. Zaměstnanci. Odbornost, odpovědnost, pohostinnost zaměstnanců tvoří pověst hotelu.

9. Konkurence. 
Vybrali jste si lokalitu, našli jste vhodné zařízení, dokončili jste dokumentaci a již jste začali plánovat otevření. Doporučujeme dávat pozor na konkurenční trh a prozkoumat hotely ve vybrané častí Prahy a snažit se vyniknout.�Hosté ocení originální design, zvláštní atmosféru a individuální přístup.

10. Kompetentní marketing.
Doporučujeme spolupracovat s oblíbenými on-line rezervačními hotelovými službami, stejně jako s různými cestovními kancelářemi. Nezapomenutelný název hotelu, atraktivní webové stránky a firemní identita (jedinečný design různých výrobků, například: tablet, letáků, menu, ubrousků, kobereček apod.). Právě to vás příznivě odliší od konkurence.

Lekvi-Group vám pomůže vytvořit vaše vysněné podnikání. Najdeme vám vhodnou variantu objektu, pomůžeme vám získat půjčku, poskytneme právní a účetní podporu, budeme se zabývat zdaněním.