Open House v prodeji nemovitostí: zkušenost realitní kanceláře v České republice

V roce 2018 Lekvi.Group pořádala několik událostí Open Housů. Tyto akce umožnily prodat objekty mnohem rychleji než při klasickém způsobu prodeje. Navíc se nám podařilo založit partnerství s dalšími realitními agenturami, což nám také pomohlo zlepšit zákaznický servis.

O Open House říká Elena Korolkova, vedoucí oddělení sekundárních nemovitostí Lekvi.Group:
"Prezentování způsobem "Dne otevřených dveří" jsou na Západě běžnou věcí. Tato akce je zajímavá a užitečná pro ty, kteří hledají dům ke koupi či pro realitní prodejce.
V roce 2018 jsme do našeho portfolia nabrali mnoho luxusních nemovitostí, a proto jsme začali hledat nové efektivní způsoby prodeje.
Na jaře jsme poprvé vyzkoušeli prodejní techniku Open House. Jako výsledek byl dům prodán již za dva týdny.
Pozvali jsme na akci nejen potenciální klienty, ale i realitky z jiných společností a také naše partnery.
Open House není bohužel na českém trhu tak populární, ale to nás nezabránilo události naplánovat a uspět v nich."

7 tipů od odborníků Lekvi.Group, jak vést Open House

- Proberte všechny náležitosti akce s majitelem nemovitosti. Na tuto skutečnost můžete uzavřít zvláštní dohodu, v níž budou řešeny určité problémy a stanoveny závazky: informační a organizační – ze strany realitní kanceláře, která poskytne místnost ve správné podobě, v dohodnutý den od vlastníka. 

- Určete, kdo by mohl mít zájem o koupi vašeho majetku. Určete, kam zveřejnit informace o události. 

- Vypracujte předem formát akce a její propagační strategii. To vše je nutné nejen pro hladký proces, ale také kvůli rozpočtování.

- Projednejte vše s odborníky, kteří by vás asistovali. Je důležité, mít vše strategicky promyšlené a vypracované. Potom můžete zveřejnit událost.

- Publikovat informace o akci Open House by se mělo nejméně 2-3 týdny, a to na různých místech.
Čím širší je cílený okruh, tím je větší pravděpodobnost upoutat více pozornosti. Někteří potenciální kupci, kteří dlouhodobě spolupracují s firmou je snažší oslovit propagací, něž telefonátem.

- Vytvoření samostatné stránky na sociálních sítích, kde budou informace o Open House, příspěvky a fotky objektu, kontaktní údaje a další důležité věci.

- Nezapomeňte na letáky o objektu a všem rozdávat vizitky. Neztrácejte vizitky, které sami nasbíráte – mohou to být potenciální zákazníci nebo partneři.